Ezúton szeretnénk tájékoztatni Tisztelt Partnereinket, hogy 2018.07.01-től rendszerünk a megszokott papír alapú számlakibocsátás helyett, elektronikus számlázásra áll át.
Gyakorlatban ez azt jelenti, hogy megszűnik a papír alapú számlák kiállítása és postázása; a számla elkészültének napján azonnal hozzáférhetővé válik elkészült elszámolása, melyet online rendszerünkben megadott internetes elérhetőségükre továbbítunk Önöknek az eddig is megszokott rendszerességgel.
Az így kiállított elektronikus számlák (e-számlák) 100%-ban megfelelnek a NAV kritériumainak: minden jogszabályi változást automatikusan integrálva, naprakész szabályozási és adózási tartalommal rendelkeznek.
Az e-mailben beérkezett számla bármikor megtekinthető, kinyomtatható, továbbítható a könyvelés felé, illetve néhány kattintással azonnal be is fizethető.
Semmilyen egyéb szoftver telepítésére és ismeretére nincs szükség a mindennapokban használt internetes böngészőn kívül, csupán figyelemmel kell kísérni a számlázási időszakokban (hónap első munkanapja, valamint a hónap 15. napja utáni első munkanap) az e-mail fiókba érkezett leveleket, illetve spam (levélszemét) mappát.
Fejlesztői csapatunk azon dolgozik, hogy Önök minél kényelmesebben, és gyorsabban átláthassák futárpostai szolgáltatásinkkal kapcsolatos pénzügyeiket és tranzakcióikat, így bízunk abban, hogy a számlázás felgyorsításával és egyszerűbbé tételével megszűnnek a hosszas postai vagy esetleges számla visszaküldési és sztornózási folyamatok okozta csúszások és várakozások, valamint a papír alapú számla elvesztésével felmerülő egyéb kellemetlenségek.
Bízunk benne, hogy új fejlesztésünk jelentősen megkönnyíti majd mindennapjaikat, és továbbra is elégedett Partnereink között tudhatjuk Önöket!